Szkoła Podstawowa

A A A

18 kwietnia 2024

Wycieczka do Warszawy
W dniach 15-17 kwietnia 2024 r. uczniowie klas 5ac, 6a i 8a pojechali na wycieczkę do Warszawy.

Podczas pierwszego dnia po zakwaterowaniu się w Schronisku Młodzieżowym Agrykola udaliśmy się na spacer po Łazienkach Królewskich.

Kolejnego dnia wielu pozytywnych emocji dostarczyła nam wizyta w Centrum Nauki Kopernik. Mogliśmy tam poznać tajemnice otaczającego nas świata. Mieliśmy możliwość wszystkiego dotknąć, zbadać oraz sprawdzić jak działają tajemnicze eksponaty. Następnie zwiedziliśmy PGE Narodowy. Podążyliśmy trasą „Poczuj się jak VIP”. Pani przewodnik zabrała nas w miejsca, których przeciętny kibic idący na mecz, nie może zobaczyć. Po intensywnym zwiedzaniu zjedliśmy obiad w restauracji Strefa Kibica.

Ostatniego dnia udaliśmy się podziwiać panoramę miasta z tarasu widokowego w Pałacu Kultury i Nauki. Wiele radości dostarczył nam widok z 30 piętra. Kolejną atrakcją wycieczki było zwiedzanie komnat w Zamku Królewskim. Następnie spacerowaliśmy po urzekającej pod względem architektonicznym części stolicy, jaką jest Starówka. Był to również czas na zakup pamiątek oraz delektowanie się pysznymi lodami i goframi w uroczej kawiarni.

Wycieczka dostarczyła nam wielu niezapomnianych wrażeń.